29.6.08

És opinable que hi ha crisis? Que guanyi Alemanya!

Avui és diumenge, el dia és esplèndid a Barcelona. No acostumo a escriure al blog els caps de setmana, però per una vegada faré una excepció. Falten tres hores per la final de l'Euro 2008. Sóc molt futbolero, i tinc ganes de veure el partit. Inicialment m'havia declarat neutral en aquesta final Alemanya-Espanya, però sempre m'ha agradat prendre partit. Mullar-me. El plantejament que es fa d'aquest partit a Espanya em sembla tan extremadament nacionalista que no vull ni imaginar-me les estupideses que es poden arribar a dir i a escriure si 'la roja' guanya finalment aquesta final. Sobretot després d'haver llegit avui al president Zapatero afirmant a El País "es opinable si hay crisis", només faltaria que Espanya fos campiona d'Europa per acabar d'acomodar-nos en aquest món feliç huxleyà. Posats a ser nacionalistes, la veritat, no em veig animant a la selecció espanyola. Els d'Aragonés són favorits, però espero que guanyi Alemanya.

Imatge: nytimes.com

Etiquetes de comentaris: , , , ,

2 Comments:

At 15:49, Anonymous Anònim said...

Espanya campiona !!! :)

 
At 16:32, Blogger Emili Manrique said...

Ahir tornava de veure la final de la Eurocopa i vaig passar per la Plaça d'Espanya. Totes les celebracions d'aquest tipus em tiren una mica enrera, siguin darrera de la bandera que siguin. De plantejaments nacionalistes al futbol jo els porto ensumant des de fa molt anys i a casa nostre som també abanderats en aquesta virtut. De totes maneres, quan mirava l'Avinguda Maria Cristina i m'imaginava les quatre barres en forma de columnes joniques gratant el cel, no em vaig tirar enrera, em vaig indignar.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home