4.1.07

Anything else

La idea inicial quan vaig crear aquest blog, era la de tenir un espai on penjar-hi comentaris crítics sobre l’actualitat. És a dir, una visió sobre l’estat del món, del meu país, de la meva ciutat. És bàsicament el què he fet fins ara, penso que amb discreta fortuna, i és el què seguiré fent.
Tanmateix, el meu amic Xevi em va fer veure fa poc la conveniència de compartir ocasionalment altres fets més personals, que també poden ser rellevants en una bitàcora com aquesta.
Hi ha moltes coses importants de les quals he parlat poc o gens en aquests vuit mesos i mig de blog. Com per exemple la família, els amics, els coneguts, els viatges, la meva casa, la feina i la professió, els projectes, els llibres, les pel·lícules, la música, el menjar, la meva gossa, l’amor, els moments feliços, els drames, etc. Tampoc no he penjat cap imatge personal, fins el moment.
En la majoria dels casos seguiré sense fer-ho, segurament per un desig de preservar la meva intimitat. Però qui sap, potser canviï progressivament aquest orientació de comentarista aficionat i em convençi de l’estupidesa que suposa analitzar l’actualitat des d’una perspectiva esbiaixada per una rotunda ignorància.

Després de tot, la vida són totes les coses que he enumerat a l’anterior paràgraf. L’anything else d’un dels darrers films de Woody Allen. Qüestions com la paternitat, que m’arribarà en el trànsit entre la primavera i l’estiu d’aquest 2007, quatre anys després d’haver-me unit a la yunta de la meva dona (pero por favor no se lo digas nunca). Una experiència que unirà definitivament les meves arrels a les d’aquest món caòtic, generós, cruel, i màgic, governat amb mà de ferro per la justícia de l’atzar. Regalant-nos en ocasions els fruits més saborosos. Gràcies.

Imatge: elnuevoheraldo.com

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

At 17:03, Anonymous Anònim said...

ostres fèia molt de temps que no escrivia res aquí, però precissament el teu últim post m'ha portat a fer-ho. M'ha agradat.
De totes maneres trobo bé que segueixis analitzant l'actualitat. Ni crec que sigui estupid fer-ho ni crec en absolut que la teva perspectiva esbiaixada vingui provocada per una rotunda ignorància. Res més lluny de la realitat. Suposo que això de consultar i comentar els blogs va per èpoques, i crec que estem en una en que estem una mica farts del panorama polític. Farts i fastiguejats, saturats i decebuts. Els professionals que es dediquen al que tú fas al blog els paguen per analitzar l'actualitat, però estic segur que moltíssims cops preferirien parlar de les coses que els envolten. A mí la política m'ha anat interessant poquet a poquet, però sempre en sentit ascendent. La trobo necessària, seductora i molt atractiva. I entenc que ficats com estem en sistemes paternalistes, aquests espais d'opinió són una via de responsabilitzar-nos de les nostres opinions, de treure-les dels nostres caps i de participar en petits debats que faran la visió que tinguem una mica més amplia i objectiva.
Tú segueix amb això, que ho fas molt bé. El tema de la "discreta fortuna" va per barris. Hi ha blogs que atrauen molts més participants, però també s'hi colen alguns que quasi millor no tenir a prop.....
LA MUJER QUE YO QUIERO ME ATÓ A SU YUNTA
PERO POR FAVOR NO SE LO DIGAS NUNCA

Boníssim...
feliç any bond

 
At 15:22, Blogger Emili Manrique said...

Felicitats!!...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home