8.5.06

The Cure: 25 anys de "Faith"

Vint-i-cinquè aniversari de "Faith", la cançó i l'àlbum que van convertir els The Cure en una de les bandes mítiques dels vuitanta.
"Faith" és un senzill i trist cant a l'esperança, on sobresurten el baix i la veu d'un Robert Smith de només 21 anys.
El líder dels The Cure considera aquesta la millor cançó del grup, per davant de "Just Like Heaven", però sap perfectament que aquells temps han quedat molt enrera, mostrant-se distant de la seva imatge gòtica i atormentada: "Ara sóc molt més jo mateix, estic molt més còmode amb qui realment sóc. Això és molt frustrant per la gent. No em passejo tot el dia pensant en poesia romàntica francesa i escrivint cançons. Aquesta és una part molt petita de la meva vida."

"Faith" (1981)

Catch me if I fall
I'm losing hold
I can't just carry on this way
And every time I turn away
Lose another blind game
The idea of perfection holds me
Suddenly I see you change

Everything at once
The same
But the mountain never moves

Rape me like a child

Christened in blood
Painted like an unknown saint
There's nothing left but hope
Your voice is dead
And old

And always empty
Trust in me through closing years
Perfect moments wait
If only we could stay
Please

Say the right words
Or cry like the stone white clown
And stand forever
Lost forever in a happy crowd

No one lifts their hands
No one lifts their eyes

Justified with empty words
The party just gets better and better

I went away alone
With nothing left
But faith



Imatge: andyfreeberg.com

Etiquetes de comentaris: ,